... Τί είναι, όμως, ο εαυτός;
Είναι η επιτομή όλων όσα θυμόμαστε.
Γι' αυτό και το τρομακτικό στον θάνατο
δεν είναι η απώλεια του μέλλοντος,
αλλά η απώλεια του παρελθόντος.
Η λήθη είναι μια μορφή θανάτου,
παρούσα στη ζωή ...

[Μίλαν Κούντερα]
__________________________________________________

Τετάρτη, Ιουλίου 09, 2008

για ένα sagapw

νόμιζα πήγες στην Τεύθιδα κι ανέβηκα τον Λούσιο. σ' είδα θαρρώ μωρό γυμνό που έλουζαν οι νύμφες κι ανύμφευτος χωρίς εσώψυχα κολύμπησα κοντά σου

νόμιζα ήμουν ο Δίας. νόμιζα ήσουν εσύ ...


όχι, δεν ήμουν. ούτε κι εσύ
~~~
μα κάτι μου λέει πως πλησιάζουμε. κάτι μου λέει θα συναντηθούμε στο χείλος του γκρεμού
θα ισορροπούμε

κι αν όχι

μέσα στο ίδιο τον γκρεμό του ονείρου της παρεξήγησης των άλλων φασμάτων

του ονείρου της παρεξήγησης των δικών μας πταισμάτων θα βυθιστούμε

στην
ορεινή Αρκαδία
στην
ορεινή Ναυπακτία
στην
ορεινή Φαντασία

δεν μπορεί,
κάπου θα διπλωθούμε

8 σχόλια:

Γουφ είπε...

kουμπάρε ηρέμησε και μην το κουνάς

φετος ειναι ξανα τση μοδός το Πήλιο, εκεί θα ερθει, ακου που σου το λέω εγω, η ΝΙ.ΚΑ.ΒΑ.ΝΤΕ ΣΤΑΖΙ
το γένος ΜΟΣΑΝΤ

[αν δεν ειναι ΗΔΗ εκεί και απλώς μας ξεκαρφώνεσαι... χα χα χα...]

dyosmaraki είπε...

Ψάξε λίγο κάπου στα ορεινά τση Κρήτης μήπως και αποφάσισε φέτος να πάει σε μέρη που δεν είναι τση μοδός...
Καλημέρα cropper

μαριάννα είπε...

Τί όμορφο!
Ε ξ α ι ρ ε τ ι κ ό!
Είδες; Την έχεις τη φλέβα και μου φαίνεται άνοιξε... ;)

cropper είπε...

κουμπάρε
-πιο ήρεμος απ' όσο είμαι μόνο νεκρός. μη βιάζεσαι...

το Πήλιο δεν είναι της μόδας. είναι modus aeternus.

καλά, παραδέχομαι, είσαι μεγάλος κατάσκοπος, αλλά μάλλον παρακολουθείς λάθος πρόσωπα. χοχοχοχω

cropper είπε...

dyosmaraki

-ναι, δεν θ' αφήσω βουνό για βουνό,
κορφή για κορφή απάτητη.

άλλωστε, τους βυθούς τους έγλειψα και δεν τη βρήκα. ώρα για όρη :)

καλημέρα

cropper είπε...

Γητεύτρια,

-φλέβες κομμένες,
ναι, πάντ' ανοιχτές,
ρέουν.

αλλά, σ' άρεσε, αλήθεια;
ήταν καλό;
(να ρωτήσουμε κανένα μύχιο για πιο σίγουρα;)

λοιπόν, αυτό το κείμενο προοριζόταν για σχόλιο, έγινε σχόλιο. κι όταν το (ξανα)διάβασα και μ' άρεσε κάπως, είπα να το κάνω ποστ.

dyosmaraki είπε...

Το καλοκαίρι είναι καλύτερα είναι τα βουνά αφού στις παραλίες έχει πολλή κίνηση...
Καλημερούδια...

μαριάννα είπε...

Τί να τον κάνεις τον μύχιο μάτια μου; Αφού κι εκείνος εμένα ρωτούσε. Απλά του τό 'κοψα κι αφηνίασε! :ΡΡΡΡ
Λοιπόν, χωρίς πλάκα... προχώρα το ε; Βγήκε. Προφανώς ωρίμασε... ;)

"Προσπάθησε να πει κάτι γλυκό, αλλά η γλώσσα του κρεμόταν στο στόμα του, όπως ένα σάπιο φρούτο απ' το κλαδί, και η καρδιά του ήταν ένα παράθυρο, μπογιατισμένο μαύρο." (Bernard Malamud)

φρέσκα σχόλια:

Widget by ReviewOfWeb