~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
.
.
Όρμησε τρέχοντας στο μπαρ, σαν κυνηγημένος. Έτρεμε και τα μάτια του είχαν μαύρους κύκλους. "Έν' αψέντι" είπε, άφησε τη βαλίτσα του στο πάτωμα και σωριάστηκε σ' ένα σκαμπώ μπροστά απ' τον πάγκο.
Τον πλησίασα. Είδα τα χείλη του που τρεμόπαιζαν. "Τί να κάνω, τί να κάνω μ' αυτό το βάρος;" μονολογούσε. Τον πλησίασα, έριξα μια ματιά στη βαλίτσα και είπα: "Λυπάμαι, δεν έχω αψέντι. Να φέρω κάτι άλλο, ρακί, τσίπουρο, γκράπα ..." άρχισα ν' αραδιάζω ποτά. Εκείνος κρατούσε το κεφάλι του στα δυο του χέρια, σκυφτός, λυπημένος ... "ένα ρακόμελο" είπε, πριν αφήσει τα δάκρυα να βρέξουν το πρόσωπό του.
Τού 'βαλα ένα μπότζι, σπιτικό, που μού 'χε στείλει ένας φίλος Αμοργιανός κι έφερα τη μπουκάλα κοντά. Δεν θα τον έπιανε το πρώτο. Ήπιε ακόμα ένα και σταμάτησε να τρέμει.
"Τί σε τρώει;" τον ρώτησα
"Τον έχασα. Πάει. Έφυγε ο Φραντς."
Δεν είχα καταλάβει. Δεν ήξερα για ποιόν μιλούσε, αν ήταν σκύλος και τον έχασε ή ... αν ήταν άνθρωπος, δικός του.
"Τί θα κάνω τώρα ... Τί ασήκωτο βάρος. Ήθελε να τα κάψω, να τα εξαφανίσω, μου τό 'χε πει, αλλά ... δεν ξέρω. Είναι τόσο ωραία, τόσο καλογραμμένα. Κρίμα δεν είναι;"
Άνοιξε την βαλίτσα, κοίταξε γύρω να σιγουρευτεί ότι δεν τον βλέπει κανείς και μου τά 'δειξε. Πήρα στα χέρια μου μια σελίδα κι άρχισα να διαβάζω: "Όλα είναι ανώφελα. Όταν δεν μπορώ να κυνηγήσω τις ιστορίες μες στις νύχτες, δραπετεύουνε και χάνουνε τον δρόμο τους."
Ήταν όλα εκεί. Τα γράμματα στην Φελίτσε, στη Μιλένα και στη Ντόρα. Και το γράμμα στον πατέρα. Ένα δέμα με χειρόγραφα, που στην πρώτη σελίδα είχε γραμμένο με μεγάλα γράμματα "Η Δίκη" κι ένα παλιό όλο διορθώσεις με τίτλο "Ο Πύργος". Κι άλλα πολλά, κομμάτια από τετράδια και σκόρπια φύλλα. Άρχισε πάλι να τρέμει. Ίδρωσε. Έβγαλε ένα μαντήλι να σκουπίσει τον ιδρώτα και τα δάκρυα. Από την τσέπη του έπεσε μια κόλα χαρτί. Την σήκωσε και την άφησε στον πάγκο. Άρχισα να διαβάζω, δύσκολα, γιατί το χαρτί είχε τσαλακωθεί, είχε ξετυλιχθεί και ξαναδιπλωθεί αμέτρητες φορές κι είχες πολλούς λεκέδες. Από δάκρυα, από απόγνωση. "Η Διαθήκη μου" έγραφε. "... κι ό,τι γραφτά μου βρεις μετά τον θάνατό μου, να τα κάψεις όλα. Δεν επιθυμώ να κυκλοφορήσουν ποτέ. Φραντς."
Διπλός ο πόνος, διπλό το βάρος. Ένας φίλος χάθηκε, αλλά είναι τόσο κρίμα!
"Έν' αψέντι ακόμα" είπε με σβηστή φωνή. Το χρειαζόταν. Τί να του κάνει απόψε το ρακόμελο;
"Κοίτα", του είπα. "Καλό αψέντι, απ' τον τόπο σου, τσέχικο, έχουν έδω παραδίπλα στο Cafe de l' Enfer. Εκεί πήγαινε και θα την βρεις την άκρη. Θα σε φωτίσει ο Αυγερινός, θα σου μιλήσει ο Αποσπερίτης. Πήγαινε."
Γερμανόφωνος, εβραϊκής καταγωγής,
λογοτέχνης και κριτικός, γνωστός
–πέρα από το συγγραφικό του έργο–
για την στενή φιλία του με τον Κάφκα
και τη συνεισφορά του στις μεταθανάτιες
εκδόσεις των μυθιστορημάτων του.
----------------------------------------
"Ακούγεται" ο Van Morrison,
από τον δίσκο "The Healing Game" (1997),
This weight is weighing on my heart
This weight is tearing us apart
This weight is weighing on my soul
And it just won't leave me alone
You know I'm talking about this weight
You know I'm talking about this weight
In the neighboorhood people watching me
Got to move to protect my sanity
Anonymity is all I want you see
You may think it's mediocrity, but
You know I'm talking about this weight
You know I'm talking ahout this weight
And this
I would rather be like Robin Hood
If I could only loose this...
You know I'm talking about this weight
You know I'm talking about this weight
And this
I would rather be like Robin Hood
If I could only loose this...
You know I'm talking about this weight
You know I'm talking about this weight
26 σχόλια:
Ωραια τα ειπες,τα εγραψες,,φιλε μου Cropper για μια ακομη φορα!!!
"Γερμανοφωνος"!!Ετσι ειναι!!!Οχι γιατι ζω εδω..Αλλα..Ευτυχως υπηρξαν καποιοι Γρμανοφωνοι καποιοι Γερμανοι και εσωσαν..διεσωσαν..διεδωσαν τον Ευρωπαικο πολιτισμο της ABENDLAND!! Οταν ο Μεσαιωνας και η Οθωμανικη Αυτοκρατορια ειχαν καταστρεψει σχεδον τα παντα!!
Ετσι ειναι!!Πιασε σε παρακαλω ενα ποντζι; να στανιαρω;!!
Μιλωντας σημερα στους Ελληνες για Γερμανια..σου αναφερουν το μονο που τους εμεινε απο την..μορφωση που ελαβαν..το ονομα του Hitler!!
Οι περισσοτεροι δεν γνωριζουν καν..οτι δεν ηταν Γερμανος!!!Αλλα ..Γερμανοφωνος!!
Καλημερα σου!!!
Κώστα:
Αυτά τα φώτα της Εσπερίας, μερικοί νομίζουν ότι είναι προβολείς στραμμένοι μόνο στο ένδοξο παρελθόν μας. Αδιαφορούμε όταν φωτίζουν εκτός Ελλάδας.
(Άσε που έχουν θαμπώσει, τελευταία.)
Λοιπόν ξέρεις τώρα όταν μου αγγίζεις φλέβα... Μπαστακώνομαι κι αρχίζω. Βάλε κάτι ελαφρύ να πιούμε, γιατί σκοπεύω να το βραδιάσω. :)
Όχι μωρέ πλάκα κάνω. Ο Κάφκα, σαν όλους τους πικραμένους της Τέχνης, είναι στην καρδιά μου και υπό την προστασία μου. Με πιάνεις...
Ήταν κι αυτό το έρμο Κ, σαν τα άλλα δύο Κ τα δικά μας. Τον Καζαντζάκη και τον Καρυωτάκη. Στη σκιά ενός πολύ ισχυρού πατρός. Έχει ένα καταπληκτικό βιβλιαράκι η Λιλή Ζωγράφου, ο Σύγχρονός μας Κάφκα, όπου εκεί μαθαίνεις τόσα όμορφα για τον Κάφκα που τον λατρεύεις, πριν τον διαβάσεις.
Γράφει λοιπόν η Λιλή σε ένα σημείο, ότι «ο Κάφκα δεν μπόρεσε ποτέ να δαμάσει τους φόβους του, να λυτρωθεί απ’ τη θλίψη του. Γι’ αυτό έγραφε. Για να λυτρωθεί. Αλλά όπως ο ίδιος ομολογεί: “Δεν μπορείς να γράψεις τη λύτρωση. Δεν μπορείς παρά να τη ζήσεις”. Ο Κάφκα είναι σκλάβος μιας πραγματικότητας που δεν του αρέσει, αλλά και από την οποία δεν μπορεί να ξεφύγει: “Η ευτυχία με βγάζει από την πραγματικότητα που αρνούμαι να λησμονήσω”.
[...] Όλα φαίνονται να τον πληγώνουν, να τον λυπούν, να τον οργίζουν, αλλά ακόμη κι όταν είναι οργισμένος δεν αντιδρά. Προτιμά να αγνοεί παρά να ενεργεί: “Ο Κάφκα… δεν καταγγέλλει συγκεκριμένα καθεστώτα, γιατί δεν πιστεύει ότι διαφέρουν όποια ταμπέλα κι αν έχουν. Είναι αυτό ακριβώς, φαντάζομαι, που δεν συγχώρεσαν ποτέ τα κομμουνιστικά καθεστώτα στον Κάφκα, ότι αναίρεσε τον υποσχεμένο τους παράδεισο, χωρίς να τον αμφισβητήσει καν, αλλά απλώς αγνοώντας τον. Τελικά δίνει την εντύπωση ενός υπερφυσικού όντος που διέσχισε τον αιώνα μας τσαλαπατώντας με τεράστιες πατούσες την κοινωνική και πολιτική εγκληματικότητα της Ιστορίας, κονιορτοποιώντας τα προσχήματά της. Ο άνθρωπος μένει πάντα ανίσχυρος απέναντι στην πραγματικότητα που συντρίβει συλλήβδην αθώους και ένοχους”. »
Φυσικά όταν διάβασα τους Αφορισμούς, σου μιλάω ειλικρινά ότι ένα σφίξιμο στο στομάχι κι ένας πόνος δυνατός, ήταν ο καθένας.
Ο καημένος ο Μπροντ θα πρέπει να κουβάλησε χοντρό φορτίο. Ευτυχώς που πάτησε τον όρκο του! Ευτυχώς!
Πόσα του χρωστάμε... και σε όλους αυτούς τους αφανείς, που δεν ξέρουμε καν το όνομά τους και που έχουν διασώσει θησαυρούς.
Πέρυσι τυχαία περάσαμε με έναν φίλο από το ΕΛΙΑ(ελ.λογ.ιστ.αρχείο) και ένα παιδί που δουλεύει εκεί ως φύλακας ή κάτι τέτοιο, σεμνότατο και ευγενέστατο, όπου μας πρότεινε να μας ανοίξει να πάμε να δούμε μια ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ έκθεση φωτογραφίας, ενώ ήταν κλειστή η έκθεση, θεόσταλτο δώρο, όπου ένας Έλληνας φωτογράφος, κακώς δεν συγκράτησα το όνομά του, από διάφορα ψυχιατρεία, είχε συλλάβει με το φακό του το βλέμμα της τρέλας. Ότι να πω είναι λίγο. Του είμαι ευγνώμων γι αυτά που είδα. Αυτό λοιπόν το παλικάρι, είχε βρει στα σκουπίδια στην Πλάκα, τις επιστολές του... ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝΤΗ!!! Και βεβαίως ήξερε την αξία τους. Και βεβαίως είναι φτωχόπαιδο. Του μεροκάματου! Και όμως... τις χάρισε στο ΕΛΙΑ!
Πες μου τώρα. Είναι να μη πιείς κι ας είναι μεσημέρι;
Το ποστ σου είναι εξαιρετικό! Για το όλο δέσιμο. Συμπεραλαμβανομένης της μουσικής. Έχεις ταλέντο μπαγασάκο! ;)
Σε φιλώ και ευχαριστώ, για όλα αυτά...
exv ginei xli;apa...poly mp;ompa sto Mpar;agka..
ω ξερω και τον Αντενάουερ! χίκ!
ω...χικ...ο Κάφκας προχτές που τα πιν - χίκ- αμε μαζί, μου έδειξε μια κατσ -χικ- αρίδα που την έχει κόμενα και την φο -χίκ- κουβα -χικ- λάει στη τσέπ-π-πη του ΡΡΡΡΡΡΡχπ!.
και γαμω τα μπαράκια το Μπαράγκα κουμ χικ άρε....
οχι αλλο, ευχαριστω, πρεπει να οδηγήσω, αντε ουάν φορ δε ρόουντ, ΠΡΡΡΤΧΧΧΛΚ!
βΆΛΕ ΝΑ ΠΙΟΎΜΕ ΠΑΙΔΊ ΜΟΥ ΝΗΝ ΤΟΝ ΚΟΥΆς!
γΕΙΆ ΜΑς! σΤΙς ΌΜΟΡΒΕς βΟΛΙΌΤΙΣΕς ΤΙΝς ΒΛΩΜΕΝΕς...ωΠΑ!
ΜΜΜΜΜ.. ασε, εγω δε φευγω, μη τραβας ρεεεε..
ΗΡΘΑ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΟ ΚΟΥΡΟΥΜΠΕΛΟ
ΑΛΛΑ ΚΟΛΛΗΣΑ ΣΤΟ ΜΕΛΙ
ΒΑΛΕ ΕΝΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ
ΑΝΕΒΑ ΣΤΗ ΜΠΑΡΑ
ΑΝΟΙΞΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ
ΚΙ ΑΡΧΙΣΕ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ
ΑΜΑ ΚΟΥΡΑΣΤΕΙΣ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ Ο ΓΟΥΦΑΣ ΜΕ ΑΠΑΓΓΕΛΙΑ;-)
Ο Μαξ έγινε λιώμα..
Τον έβαλα να θέσει στο δώμα.
Η τσάντα του ασφαλισμένη.
Μην το ξεχάσω. Η Ζιζέλ, από το ciel, σου στέλνει χαιρετισμούς..
Αγάντα..
Γητεύτρια:
-Ρέστα το σχόλιο. Τα είπες όλα και σ' ευχαριστώ.
Να συμπληρώσω μόνο μια καινούργια βιογραφία του, από τον Nicholas MURRAY (εκδ. Ίνδικτος), που κυκλοφόρησε το 2005 και θεωρείται η πληρέστερη εργασία για την ζωή του Κάφκα.
Το 1984, η Nadine Gordimer έγραψε την "Επιστολή από τον πατέρα", σαν απάντηση του Χέρμαν Κάφκα στον γυιό του Φραντς. Μεταξύ κάποιων υπερβολών, η Gordimer βάζει στο στόμα του πατέρα την παρακάτω φράση:
"Αυτό που δεν σου άρεσε ήταν ο ήχος των ζωντανών ανθρώπων."
Φοβερό!
Γούφα, γουφάκο:
-Τί έπαθες μπρε;
Κοίτα, μεταξύ μας, ο Κάφκα όταν ήταν να πληρώσει τον λογαριασμό, έβγαζε την κατσαρίδα από την τσέπη και την έβαζε στο ποτήρι του. Γινόταν τέτοια φασαρία που έφευγε χωρίς να πληρώσει ποτέ. (Άλλοι λένε ότι εξαφανιζόταν χωρίς να πάρει κανείς χαμπάρι και στη θέση του κουνούσε τις κεραίες της μια κατσαρίδα. Τί περιμένεις; Ιστορίες του οινοπνεύματος είναι.)
Αθηνά:
-Καλώς τηνε την Αθηνά μας.
Λοιπόν, βάλε να πιείς και άκου την "Αλήθεια σχετικά με τον Σάντσο Πάνσα"
"Ο Σάντσο Πάνσα, ο οποίος ποτέ δεν υπερηφανεύτηκε γι' αυτό, κατάφερε με το πέρασμα των χρόνων, έχοντας τα βράδια και τις νύχτες ένα πλήθος μυθιστορήματα με ιππότες και ληστες ανά χείρας, να αποτρέψει τόσο αποτελεσματικά το δαίμονά του, τον οποίο ονόμασε αργότερα Δον Κιχώτη, ώστε εκείνος να προβεί ακράτητος σε κάθε λογής τρελές πράξεις, οι οποίες όμως, στερημένες του προκαθορισμένου τους στόχου, που ήταν ακριβώς ο Σάντσο Πάνσα, δεν έβλαψαν κανέναν. Ο Σάντσο Πάνσα, ελεύθερος άνθρωπος πια, παρακινημένος ίσως από κάποιο αίσθημα ευθύνης, ακολουθούσε αδιάφορος τον Δον Κιχώτη στις περιπλανήσεις του, αποκομίζοντας σε όλη τη ζωή του μεγάλα και πλούσια οφέλη."
Άντε πέρασε ή ώρα.
Βάλ' ένα χεράκι να πάμε τον Σάντσο Γούφα μέχρι τη βάρκα του. Εδώ παρακάτω στο λιμάνι την άφησε. Πίτα έγινε, αλλά άμα του μυρίσει θάλασσα θα συνέλθει.
Πάρε κι ένα για τον δρόμο.
Ήθελε κι αυτό το κουρούμπελο "one for the road". Δώστο του στο λιμάνι. Το ίδιο είναι.
(Ή τουλάχιστον το ίδιο ήταν. Την εποχή του Σαίξπηρ, road σήμαινε λιμάνι. "My ships are safely come to road", διαβάζουμε στον "Έμπορο της Βενετίας".)
Έσκισα πάλι :))))))
------------------------
------------------------
Το κείμενο με την πλάγια γραφή είναι από τα "Διηγήματα και μικρά πεζά" του Κάφκα, που κυκλοφόρησαν σε μτφ. Αλεξάνδρας Ρασιδάκη, από τις εκδ. Ροές
Helel:
- Ευχαριστώ συνάδελφε.
Δεν πιστέυω να έδωσες το κινητό μου στη Ζιζέλ;
Ποτέ.
Άλλωστε, αδελφέ cropper, η Ζιζέλ δεν έχει κινητό.Για να μην πω ό,τι τα φοβάται κι όλας..
Ο Μαξ έφυγε.Και η βαλίτσα επίσης.Μαζί του..
Μετά την ατμόσφαιρα του Γούφα, τον χείμαρο της Γητεύτρας,, και τα περί εσπερίας του
vrakas kostas
εγώ πάω σπίτι μου πρίν μεθύσω και αρχίζω να λέω τα δικά μου.
Καθότι ο Κάφκα, δεν είναι ο καλός μου συγγραφέας και βέβαια, δεν διέσωσαν τον αρχαίο ελληνικο πολιτισμό οι Γερμανοί, αλλά οι Αραβες, τους οποίους Αραβες τους διέλυσε η Οθωμανική Αυτοκρατορία που από αντίδραση πυροδοτείται στην Γαλλία η αναγέννηση.
Παρά ταύτα το πόστ είναι πολυ καλλίτερο απο Κάφκα,
η ατμόσφαιρα άκρως παραλυτική,
το ρακί πρώτο και καλλίτερο,
και
η Γερμανία έχει συμβάλει τα μέγιστα στη φιλοσοφία, στην πολιτική οικονομία, στη τέχνη και στις επιστήμες, πολύ φυσικό και επόμενο, αφού είναι ένας μεγάλος λαός, αλλά επειδή με προβοκάρει ο φίλος που θεωρεί τους Ελληνες αμόρφωτους, δεν ξεχνάμε, ότι μας μας άφησε και δύο πολέμους όπου κυριάρχησε η φρίκη και η επιστημονική σφαγή.
Οσο για την αυστριακότητα του Χίτλερ, ε.... ήταν ο Γκέμπελσ γερμανός και αρκεί.
Λυσσομανάει εδώ ο βοριάς!
"Ή τουλάχιστον το ίδιο ήταν. Την εποχή του Σαίξπηρ, road σήμαινε λιμάνι. "My ships are safely come to road", διαβάζουμε στον "Έμπορο της Βενετίας"
πολύ καλό αυτό!'
όντως έσκισες!!!!!!!!
πάλι!!!!!!!!!!!!!!!!!11
Bar-άγκα, και καφκικοί πείθονται...
Αγαπητη κατα τα αλλα και αγνωστη..ange-ta ;;με εκπλησεις αφανταστα αρνητικα..αποψε!!Συχωρα μου τον..ενικο!!Σε Μπαρα.γκι βρισκομαστε..ηπια δυο ποτακια παραπανω και με προδωσαν οι καλοι μου..τροποι!!
Κατ αρχας,εχω τεραστιο προβλημα να γραφω σωστα,ορθογραφικα,τουλαχιστον ...την Ελληνικην!!Ειναι γνωστο αυτο στον Μπαρμαν Κον cropper!!Το προειπα!!Τιποτα ομως δεν με εμποδιζει,ακομη και τα ..δυο ποτακια που ηπια!!...στο να σκεφτομαι..περφεκτ!!Ετσι ..Γερμανικα,για να το καταλαβεις ..καλυτερα!!
Δεν ανεφερα εγω ντε φακτο,πως οι..Γερμανοι;;εσωσαν, διεσωσαν,διεδωσαν τον..Ελληνικον αρχαιον πολιτισμον!!!
Ειπα;οι Γερμανοφωνοι!!!Καταλαβαινομαστε;;;
Εγω μιλησα λοιπον για ..Γερμανοφωνους και για αρχαιο;;;πολιτισμο;;αλλα οχι για Ελληνικον!!
Πωσ σας σφηνωθηκε αυτο σαν...σφηνακι;;!!λοιπον!!!
Επειδη δεν προκαλω και δεν προβοκαρω κανεναν και καμιαν...και επειδη στο σχολιο μου δεν κατηγορω..ΟΛΟΥΣ του Ελληνες,δια ταυθα,ζητω ταπεινα συγνωμη απο σας και συγνωμη γενικως,απο τους θαμωνες εδω!!!
Θα προσπαθεισω στο μελλον,να ξαναβρω την ...χαμενην μου..Αραβικην υπερηφανεια που..διεσωθει και να προσεχω περισσοτερο τις ..διατυπωσεις μου σε ενα Μπαρ..ακι,ακομη και οταν εχω πιει δυο..ποτακια παραπανω!!!
Υγ..Ααα..ρε ...Μπαρμαν τι..μπομπα μου ..σερβιρες!!!
Τι με ..συμβουλευεις λοιπον,να..ξαναπερασω;;;η;;δεν πληρω τα ..στανταρ!!!
Βαλε ενα καπακι,να τα ..ξεχασω ολα!!!!
Τρίτον, πίνετε όσο αντέχετε, γιατί είδατε τι έπαθε ο Γούφας, ο τυχεράκιας.
Δεύτερον, δε σηκώνω κουβέντα για τα ποτά μου.
Και πρώτον, μη μου συγχύζεστε.
Ange-ta, αν ξαναδιαβάσεις το σχόλιο του Κώστα, θα δεις ότι σε άλλο πράγμα αναφέρεται.
Κώστα, δεν πιστεύω να σου περνάει απ' το μυαλο ότι υπάρχουν "στάνταρ" στο μαγαζί!
Ε καλά
φίλε Κώστα,
σε μπαρ είμαστε. Στα μπαρ γίνονταν και γίνονται πολλές συζητήσεις.
Γερμανοί και Γερμανόφωνοι, δεν έχει και μεγάλη διαφορά. Άντε στους Γερμανούς να προσθέσουμε τους Αυστριακούς, άντε και λίγους Ελβετούς, άσε που μεταξύ μας είπες και Γερμανούς.
Όσο για τα λάθη τα ορθογραφικά σου, ούτε που τα προσέχω, γιατί εγώ χωρίς διορθωτή, κάνω τριπλάσια από τον καθένα. Να φανταστείς στο γραφείο που δεν έχω διορθωτή αναρωτιέμαι καμια φορά, αν η λέξη γράφεται με ε ή με αι.
Όντως, δεν είπες για ελληνικό πολιτισμό, αλλά εγώ έτσι ερμηνεύω τον πολιτισμό της Abendland. (ελληνορωμαϊκό θα έπρεπε να γράψω, αλλά είπαμε σε μπαρ είμαστε, στο περίπου τα λέμε).
Ε, καλά αντε στην υγειά μας, στο περίπου είναι όλα!!!
Και για να πω και καμιά κακία, «ευρωπαϊκός πολιτισμός» που είπε και ο Γκάντι, έχουν και οι Ευρωπαίοι πολιτισμό;;
ρε συ, έχασα επεισόδια, μου φαίνεται. θα σου στείλω mail για να λυθούν οι απορίες μου
Καλησπερα ange-ta!
Κερναω απο την καταπληκτικη καβα του φιλου μας cropper, ενα ποτακι της..ληθης!!
Οτι διαβασεις παρακατω,μην τπ παρεις σε παρακαλω προσωπικα!
Εσυ,μονο την αφορμη μου εδωσες!!
Ο Ελληνορωμαικος πολιτισμος,διεσωσε και διεδωσε και αυτος,πιο ...παλιους πολιτισμους!!
Ο Γερμανικος λαος ειναι μεγαλος;;;
Ε ναι!!Και οι..Τουρκοι το..ιδιο!!!
Ποια η...διαφορα!!!Και καταγονται και απο..Αραβες εν ..μερει!!
Για αυτο ισως..τσιμενταρισαν τα μωσαικα στην Αγια Σοφια!!!Να μας ..προστατεψουν,μην τυχον και ..στραβοπατησουμε σ αυτες τις...ατιμες πετρουλες!!
Και οι ...Ινδοι;;ακομη πιο μεγαλος..λαος!!!Αυτοι κι αν διεδωσαν κατι!!Ολα τα ..μυστηρια!!!
Να φανταστεις,ετρωγα προχθες εδω σε ενα Ινδικο restaurant και ηταν η σαλτσα τοσο πηχτη,που δεν ηξερα τι κρυβεται απο..κατω!!!
Φοβηθηκα προς στιγμην μηπως συναντησω τον..Γκαντι!!
Πες του ομως,αμα τυχον τον ...συναντησεις..χτυπα ξυλο!!
Πως..νωρις την ..εκαναν οι Αγγλοι απο κει,και δεν πηραν και πολλα απο την..Εσπερια!!
Και επειδη ειμαστε στο Μπαρ..αγκα και τα λεμε ολα στο..περιπου,συμφωνω μαζι σου,πως η..ημιαμαθεια ειναι χειροτερη της ..αμαθειας!!
..Ξεραθηκε η γλωσσα μου βρε μπαρμαν!!Γεμισε το!!!
Αντε στην υγεια σας!!!
Δημοσίευση σχολίου