... Τί είναι, όμως, ο εαυτός;
Είναι η επιτομή όλων όσα θυμόμαστε.
Γι' αυτό και το τρομακτικό στον θάνατο
δεν είναι η απώλεια του μέλλοντος,
αλλά η απώλεια του παρελθόντος.
Η λήθη είναι μια μορφή θανάτου,
παρούσα στη ζωή ...

[Μίλαν Κούντερα]
__________________________________________________

Τετάρτη, Νοεμβρίου 05, 2008

ένα κρυμμένο αχ

(εξ αφορμής παραγγελιάς της Athena)
-------- ασφαλώς και δεν πρέπει --------



1.
ήσουν έν' άστρο στον ουρανό

φωτεινό πολύ και μακρινό τόσο
που άφην' όλα τ' αστέρια
να στέλνουν το φως τους

και να που έγινες ήλιος κι έσβησαν τ' άστρα
~~~ . ~~~

2.
η ένταση δυο σωμάτων που αγκαλιάζονται…
η χαρά δυο ψυχών που αγγίζονται…

και η φραγή. η φραγή της λογικής-

τι έγινε;
ξαφνικά τινάχτηκαν τα ‘πρέπει’ στον αέρα
ξαφνικά βρήκαν τα αισθήματα χώρο ν’ ανασάνουν

ξαφνικά ριγήσαμε,
τρομάξαμε, τρέμουμε…

αντί
αντί να χαρούμε, να γελάσουμε, να ζούμε

επειδή συνέβη ν' αποκαλυφθεί
αυτό που συμβαίνει
επειδή η ασφάλεια ενός ψεύτικου πέπλου
έπαψε να κρύβει το αχ

εσένα
πόσο σ’ αγαπώ – το ξέρεις
πως έτσι σ’ αγαπώ – το νιώθεις;
 

                ~~~ . ~~~


3.
ψυχή μου

μες από λαβύρινθους σε βρήκα
αλήθεια μου!
αναπόφευκτη αλήθεια, σ’ ευχαριστώ

δεν θα ζητήσω συγγνώμην – γιατί
χωρίς τα εισαγωγικά μιας ολόκληρης ζωής

αγαπώ!

~~~ . ~~~

45 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ασφαλώς και δεν πρέπει! και άσε το να μας δούνε το να μας δούμε είναι το πρόβλημα. Έριξες πέτρα τελικά στη θάλασσα αλλά την τάραξες τόσο που δεν ξέρει ακόμη τι της συνέβη. Προς το παρόν απορροφάει τους κραδασμούς.

ATHENA είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΡΟΠ!

Χαρά είπε...

τέλειο!!!!!

A! είπε...

Αχ!
αστέρι φωτεινό... που έγινες ήλιος λαμπρός!
Αχ! υπέροχο!

cropper είπε...

ανώνυμη, - μ' αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι. πολύ όμως!

cropper είπε...

athena, - νοτατόλ. οι στίχοι στο σχόλιο του προηγουμένου ποστ!

cropper είπε...

χαρά,

καλωσόρισες, σε καλό σου,

σ' ευχαριστώ,
αλλά

μακράν, πολύ μακράν από τελειοσύνες...

cropper είπε...

ζουζούνι μου

τί να πω,

αν εσύ

king size αγάπη μου

το βρίσκεις υπέροχο,

τότε εγώ
θα συμφωνήσω με τη 'χαρά'...

Ανώνυμος είπε...

Πως θα είμαστε μετά? Μετά την ταραχή? γιατί η πέτρα μπορεί να πήγε στο βυθό αλλά είναι εκεί και από κει η άτιμη κάνει πιο αισθητή την παρουσία της. Καίει και όταν την κρατάς απαιτεί όταν την πετάς. Άντε πες μου εσύ τι είναι το καλύτερο.

Φαίδρα Φις είπε...

μας διαλύσατε με το άσμα του Άκη Πάνου μεσημεριάτικα

ωραία!
πάνω που άρχιζαν να ξεχνιούνται αυτά.

ας είναι
καλώς σας βρίσκω.

pandiony είπε...

axxxxxxxxxxxxxxx
;oP

πόσο πόλύ έχω αγαπήσει το άρωμα της
που στην αγκαλιά της με φωνάζει να κρυφτώ..

να τη σκοτώσω θέλω μέσα μου να σκοτωθώ
δέν αντέχω τόσο συναίσθημα συνάσθμα χωρίς σύνθημα μόνο θύμημα άγριο φάντασμα..
τώρα που θα πάω στο χωριό θα πάω να βρώ έναν φίλο μου σάτιρο κι αγρίκο, τον έχω ξαναναφέρει, και αυτός θα μου μιλάει για απαγωγές τον πόθων έτσι απλά μια νύχτα να πάμε να την τον κλέψουμε και μετά σε μια έρημο ζωή έρμη ορμή πολύ ..
καλύτερα να πλακωθώ στα τσίπουρα στον Βόλο εμφανίζονται και εξωγίηνοι λένε εκει, θέλετε άλλη μία;;;;;;;οΡΡΡΡΡΡΡΡΡ

pandiony είπε...

σε θέλω DJ του μυαλού μου, έχουμε τσεκάρει τα ακούσματα τα παρακούσματα εκούσια ακούσια..
παρα παίζει παρα παίει..
τουρουρου..
και βάφω τις κουρτίνες διάφανες νεροτσουλίθρες αλάτι στις πληγές να νιώθεις
νιώθεις;οΡ
love you mon grand Cropper
ζε βε τατραπε τε πεσο
πεσοα
παμπλο νερουδα
αλμοδοβαρ
κακη εκπαιδευση
καλή αγάπη
άπατη απάτη απατή απαγή αρπαγή
αραπιά.. ξέρω κάτι καίσαρ που θα μπορούσε να σας σώσει.. στα επτα στιλέτα ανάμεσα χωρις να σκήσω τη θολή γραμμή των οριζόντων..
αριζόνα ντριμ
ντριγκι ντριγκι το καμπανάκι
ο ταχυδρόμος χτυπά τρείς φορές
κάτι έπαθε και ξεπατώθηκε στα χτυπήματα κουρτουβαλίματα και δε μαφίνει σε κόμα ακόμα πιστεύω στο όνειρο ονείροξη ξύδι ήδη..

Vrakas Kostas είπε...

Ανωνυμος ειμαι βρε!!!!

pandiony είπε...

vrakas eisai
;oPPPPPPPPPPPPP

μελονικος είπε...

Οξεία σκέψη
λεπτά αισθήματα
Πολιτισμός
Ναι πολιτισμός
εσύ των Μαγνητών πρίγκιπας
που κωλώνεις
γιατί τόση ανασφάλεια?
Άσε τα πράγματα να πάρουν το δρόμο τους
>δε θα πάνε μακριά<
θέλει αρετή και τόλμη η ζωή
για να/ναι ζωή
αλλιώς τι νόημα έχει??
Και το κυνήγι της ευτυχίας
το κυνήγι της ζωής είναι
εκλεκτέ εκλεκτών , χαιρετώ.

μαριάννα είπε...

Φοβερό τραγούδι!
Και το συνόδευσες πολύ τρυφερά. Μπράβο! Και στην Athena μπράβο, που δίνει ωραίες παραγγελιές!

Ανώνυμος είπε...

Έκλεισα τα μπλόκ για καθαρά προσωπικούς λόγους.
Δεν έχω παράπονο από κανέναν.
Αν κάποιους πίκρανα ζητώ συγνώμη.
Ίσως ο τρόπος μου να παρεξηγήθηκε.
Ζητώ από όλου να με συγχωρέσουν και σας εύχομαι κάθε υγεία και ευτυχία
Σε παρακαλώ Κωστη μετέφερε και στούς άλλους αυτά.
Αν ηρεμήσω θα ξαναεμφανιστώ.
Νικος μελισσας

cropper είπε...

ανώνυμη, επιμένουσα,
πώς θα μπορούσα εγώ να σου πω τί είναι το καλλίτερο;

απλώς, θα διαφωνούσα.
δεν είναι πέτρα,
είναι φωτιά,
τέτοια φωτιά
που καμιά θάλασσα δεν σβήνει...

cropper είπε...

φαίδρα φις, -
ένα πελώριο καλωσόρισες

και χαίρομαι πολύ, αγαπημένη μιας αγαπημένης...

cropper είπε...

pandiony, -
είπα, σε περιμένω.

cropper είπε...

kostas,-
?

cropper είπε...

Νίκο, -
φίλε,

ρώτησαν τον Έρωτα: πού είν' η Αγάπη;
κι ο Έρωτας τους έδειξε χρόνια μακριά.
πορεύτηκαν και βρήκαν την Αγάπη ...
την ρώτησαν: τ' είναι χρόνια μακριά;
κι η Αγάπη τους έδειξε

τη μοναξιά

[τί απάντησε η μοναξιά για το θάνατο, θα τα πούμε από κοντά]

cropper είπε...

μαριάννα, -
είχες τόσο, μα τόσο δίκιο!!!

Unknown είπε...

ένα 'αχ'
ακόμη κι αν λες: 'αχ, ένα ωραίο λουλούδι'
ακόμη και αν πεις 'αχ, δεν αντέχω άλλο, σταματάω εδώ'
ακόμη κι αν πεις 'αχ, σ'αγαπώ'

κραχ είναι. κάτι σπάει. μέσα.

Ανώνυμος είπε...

Ένα ερώτημα και μία παρατήρηση:
1ον, πως κατάλαβες ότι "ο/η ανώνυμος", είναι "ανώνυμη", γένους θηλυκού και μάλιστα επιμένουσα;
2ον, αν ο έρωτας τον οποίο περιγράφεις είναι internetικός, πρόσεξε μήπως το αντικείμενο του έρωτά σου, σου βγει μουστακαλής! Σου μιλάω εκ πείρας...

cropper είπε...

αχ -

[αφιέρωσις]

με ρωτούν για την Ελένη,
αχ Ελένη
που 'ναι εικόνα δακρυσμένη
αχ Ελένη,
μα εγώ δεν απαντώ
την καρδιά μου τη σφραγίζω
και την πίκρα μου κεντώ

υγ.
για μια Ελένη, λοιπόν, πάντα γινόταν η φασαρία...

cropper είπε...

ανώνυμη των 10:27'
(με μικρή επιφύλαξη μην μου βγεις ανώνυμος,
μουστακαλής ή όχι)

1. στο ερώτημα
η απάντηση είναι ότι
δικό μου είναι το μπλογκ,
ό,τι θέλω καταλαβαίνω.

2. στην παρατήρηση, να αντιτάξω:
μόνο της ζωής οι έρωτες αξίζουν.
οι διαδικτυακοί και η εικονικότητά τους
δεν μ' ενδιαφέρουν.
από την άποψη αυτή,
η ύπαρξη ή μη μουστακιών
είναι αδιάφορη επίσης.

και κυρίως,
αν υπήρχε ερωτικό αντικείμενο
(αντικείμενο,
τι άσχημη λέξη γι’ αυτό
που κατακλύζει το ‘είναι’
και ρέει στο αίμα σου)
δεν θα σου το έλεγα.
τον πραγματικό έρωτα
δεν θα τον έβγαζα βόλτα,
δεν θα τον ‘περιέγραφα’ στο ίντερνετ.

εδώ παίζω …
παίζω να γράφω
παίζω να ζω

κι εγώ εκ πείρας μιλάω

quartier libre είπε...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ !

:)

Μαύρος Γάτος είπε...

Είδες η θεά τί ομορφιές προκαλεί με τις προσκλήσεις της;

Ακόμα τής χρωστάω και καλά που μού το θύμισες

(εκείνο το ταξίδι στο Βόλο, θα γίνει κάτι σαν το ταξίδι στα Κύθηρα τελικά... άσε που στα Κήθυρα περιμένει και ο Θείος Γούφ)

Σ;-)))

A! είπε...

@ κ. μαύρε γάτε,
Εδώ, Ένας είναι μόνο ο Θεός!
Οι θεές είναι...χμ,... είμαστε πολλές!!!

Ανώνυμος είπε...

αγαπώ!

πάντα εκτός τειχών
να εκπέμπεις

η Βικάρα τέλεια

pandiony είπε...

allo
ολα καλά?
φιλια, την αγάπη μου

pandiony είπε...

ola kala?

Γουφ είπε...

ετσι ειναι αυτα

πρωτα αγριογουρουνο τρωμε στη ζαγορα

και μετα , ε, και τα συναισθηματικα μας

τέλεια τέλια

εξ αλλου το θεμα ειναι να την εχει μπροστα η αχλαδα την ούρα

τελία

numb είπε...

άντε ρε, γράψε κανά νέο ποστ

Unknown είπε...

ΣΦΑΙΡΑ ΣΕ ΣΤΗΘΟΣ ΔΕΚΑΕΞΑΧΡΟΝΟΥ.

μελονικος είπε...

Δηλαδή και άμα την έτρωγα εγώ που είμαι εξηντάχρονος θα ήταν καλύτερα??
δεκαπεντάχρονου- και δεκαπεντάχρονου.
Εγώ σταματώ στο σφαίρα σε στήθος.
Τα υπόλοιπα δε με νοιάζουν.
Η αξία στη ζωή δε μετριέται με τα χρόνια.
Και μια στιγμή το ίδιο αξίζει.
Φθάνει να είναι ζωή.
Χαιρετώ.

pandiony είπε...

μελονικε σορυ για την παρεμβολή με οργή θα σου πώ πως επιβαρύνεται ο φόνος επιδή το παιδή ήταν ανήλικο και δεν έζησε άλλα 35 χρόνια να αφίσει τουλάχιστον ένα έργο να παρακμάσει..
καμια σχέση
αισχος!!!

μελονικος είπε...

Και στην έκτρωση???

pandiony είπε...

το λέει η λέξη απο μόνη της ωρέ!!!

μελονικος είπε...

Να! λόγω που είμαι αγράμματος τσοπάνης αν θέλεις μου το εξηγείς να μαθαίνω και γω.

pandiony είπε...

μπές στον χείμαρο αν θές κάποια στιγμή να τα πούμε, είμαι πολύ νευριασμένη αυτές τις μέρες..
σε καμια βδομάδα..
ευχαριστώ για την κατανόηση

pandiony είπε...

ραντεβού..

Πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο
θα πραγματοποιηθεί στις 12:00
την Παρασκευή στα Προπύλαια.

Συγκέντρωση μαθητών
από τα σχολεία της Αττικής
έξω από τη ΓΑΔΑ στη λεωφ. Αλεξάνδρας
τη Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου στις 12:00.

Πανελλαδικό συλλαλητήριο
την ερχόμενη Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου
στο κέντρο της Αθήνας.

Ανώνυμος είπε...

με ρωτούν για την Ελένη,
αχ Ελένη
που 'ναι εικόνα δακρυσμένη
αχ Ελένη,
μα εγώ δεν απαντώ
την καρδιά μου τη σφραγίζω
και την πίκρα μου κεντώ

υγ.
για μια Ελένη, λοιπόν, πάντα γινόταν η φασαρία...

αδειανό πουκάμισο

pandiony είπε...

''..κάτω απ το πουκάμισο μου η καρδιά μου σβήνει κι αν το σφάλμα είναι δικό μου δίξε καλοσ'υνη..''
;oPPPPPPPPPPPPPPPP

"Προσπάθησε να πει κάτι γλυκό, αλλά η γλώσσα του κρεμόταν στο στόμα του, όπως ένα σάπιο φρούτο απ' το κλαδί, και η καρδιά του ήταν ένα παράθυρο, μπογιατισμένο μαύρο." (Bernard Malamud)

φρέσκα σχόλια:

Widget by ReviewOfWeb